• (Android) Dino Tamers - Jurassic Riding MMO kodovi glitch kovanice

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodovi glitch kovanice ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sviđa mi se ova igra jer možete uzeti dinosaure i boriti se s dinosaurima i jahati ih i dat ću joj pet zvjezdica, to je moja druga najbolja igra dinosaura, to je moja najbolja igra dinosaura na mom iPadu, baš kao da je ark nešto drugačija, ali volim ovu vašu igre vaša igra koju ste napravili, tko god da ste, nastavite stvarati igre, a ja ću ih igrati i isprobat ću ih i ocjenjivat ću vas više za vaše druge igre koje napravite.

    Sjajna grafika malo zaostaje, molim vas, dajte više dragulja na početku oko 1000 ili tako nešto thx

    Najgore kontrole, grafika jako zamara oči. Durango je bio mnogo bolji od ovoga

    Sjajna igra, ali...trebaju dodati još razina i izazova jer ja više ne idem na viši nivo jer nisam radio sve izazove i samo kaže da će doći aoon što je prošlo već godinama.

    @foxieventures O ovoj igri Jedna riječ je "" The Best ", ali ispravite neke greške i proširite karte, dajte važnost osobnosti dinosaura i promijenite sljedeći stil pteronodona u letenje, promijenite urlik T-Rexa i stvorite gumb za urlanje za sve dinosaure, dajte više lica karakteru, uvedite više dinosaura kao što su alosaurus, giganatosaurus i još mnogo toga, dajte više kocki podataka. """" ako ovo ažurirate, vaša igra će biti broj jedan """ molim vas !!!!!

    Igra je super, ali neke stvari su skupe. Kupio sam dodatak, duplu lasersku ruku... Trebalo mi je satima da sam ga brusio da bih saznao da je 1) ukrasan, treba reći da jest. 2) čak ni ne rudari brže 3) koja je svrha ukrasnog pribora ako ga igrač ne zadrži, prebaci model na rudarenje kad ja rudarim. Što dodatnu opremu čini besmislenom! Dat ću veći rezultat ako dobijem natrag svojih 4500 srebra. Oni mogu uzeti natrag pribor. Ionako je beskorisno!

    Dobra igra. Jednostavno je teško dobiti novac kada ne dobijete pravi iznos. Piše da imam 2k, ali vrh kaže da imam 1500. Zašto je to tako.

    Ovo je sjajna igra posebno s time kako se možete vratiti u život i ne izgubiti svoje stvari ako umrete. Čak su i evolucije cool. Osim toga, možete vidjeti različite dinosaure i njihovu evoluciju. Trenutno sam novi igrač, ali bih rekao da ova igra može oduševiti sve ljubitelje dinosaura i paleontologa.

    Dobra je igrica, ali me iznervira kad radim mod priče


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :